Kahdeksan viikon kesäharjoitusohjelma kuntohiihtäjälle!

49,90 

Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Neljä harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 6.7.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Neljä harjoitusta viikossa

Tämä ohjelma sopii sinulle jos harjoittelutaustasi on vähäisempi tai kuntosi on muuten päässyt alas pitemmän tauon jälkeen. Tavoitteenasi on hiihtää ensi talvena jokin pitkän matkan hiihto hyvävoimaisena maaliin.

Jos harjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää noin kaksi tuntia videomateriaalia, jonka aikana käydään kaikki kestävyysharjoitteulun oleelliset termit ja periaatteet läpi.

Palvelussa ei käydä läpi hiihtotekniikoita. Jos tunnet, että tarvitset valmennusta ja apua hiihtotekniikkaasi, ota yhteyttä lähimpään hiihtoseuraan. Hyviä tekniikkaohjeita löytyy myös Youtubesta.

49,90 

Osta valmennus

Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Viisi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 6.7.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Viisi harjoitusta viikossa

Tämä ohjelma sopii sinulle jos takanasi on aiempaa säännöllistä kuntoilua, sinulla on aikaa viiteen harjoituskertaan viikossa ja sinulla on tavoitteena parantaa aiempia suorituksiasi pitkissä hiihtotapahtumissa.

Jos harjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää noin kaksi tuntia videomateriaalia, jonka aikana käydään kaikki kestävyysharjoitteulun oleelliset termit ja periaatteet läpi.

Palvelussa ei käydä läpi hiihtotekniikoita. Jos tunnet, että tarvitset valmennusta ja apua hiihtotekniikkaasi, ota yhteyttä lähimpään hiihtoseuraan. Hyviä tekniikkaohjeita löytyy myös Youtubesta.

49,90 

Osta valmennus

Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 6.7.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Kuntohiihtäjän kesäharjoitusjakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Tämä ohjelma sopii sinulle jos takanasi on aiempaa säännöllistä kuntoilua, sinulla on aikaa kuuteen harjoituskertaan viikossa, aikaa  riittävästi myös palautumiseen ja sinulla on tulostavoitteita isommissa pitkän matkan hiihdoissa.

Jos harjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää noin kaksi tuntia videomateriaalia, jonka aikana käydään kaikki kestävyysharjoitteulun oleelliset termit ja periaatteet läpi.

Palvelussa ei käydä läpi hiihtotekniikoita. Jos tunnet, että tarvitset valmennusta ja apua hiihtotekniikkaasi, ota yhteyttä lähimpään hiihtoseuraan. Hyviä tekniikkaohjeita löytyy myös Youtubesta.

49,90 

Osta valmennus

Osasto:

Lisätietoa

Toni Roposen suunnittelma kesäharjoitusohjelma kuntohiihtäjille!

Tarjolla kolme eritasoista harjoitusohjelmaa kuntohiihtäjille. Kohderyhmänä aikuiset työssäkäyvät kuntohiihtäjät

Kolme eri tasoa: 6 harjoitusta, 5 harjoitusta ja 4 harjoitusta/vko

Toni Roponen kertoo videolla harjoitusohjelmista:

Kuntohiihtäjillä harjoituskerrat perustuvat useasti ajankäytännöllisiin asioihin. On parempi harjoitella esimerkiksi neljä kertaa viikossa kuin kuusi, mikäli oma työ on todella kuormittavaa tai matkustat paljon.  Jos harjoittelet tavallisesti neljä kertaa viikossa, mutta haluatkin harjoitella enenmmän, niin lisättävät harjoitukset tulee tehdä PK-alueella.

Ohjelma sopii sekä perinteisen että vapaan tapahtumaan tähtäävälle. Valitset itse millä hiihtotavalla harjoittelet.

Tilatessasi saat:

  • Huippuvalmentaja Toni Toposen suunnitteleman ohjelman, jolla nostat kuntoasi optimaalisesti kohti tavoitetta. Harjoitusohjelma sisältää kehittäviä harjoituksia oikein rytmitettynä. Harjoitusohjelman saavutat parhaan mahdollisen tuloksen taustasi huomioiden ja suoriudut tapahtumasta hyvällä fiiliksellä!
  • Jos harjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää noin 60 minuuttia videomateriaalia. Videoilla läpi käydään kaikki kestävyysharjoittelun oleelliset termit ja periaatteet.
  • Kysymys-vastaus-palsta

Palvelussa ei käydä läpi hiihtotekniikoita. Jos tunnet, että tarvitset ohjausta ja apua hiihtotekniikkaasi, ota yhteyttä lähimpään hiihtoseuraan. Hyviä tekniikkaohjeita löytyy myös Youtubesta.

Neljän viikkoharjoituksen ohjelmissa tehdään pääsääntöisesti kolme rullahiihtoharjoitusta viikossa. Viikon pidemmän lenkit voit tehdä haluamallasi tavalla tai vaikka yhdistelmäharjoituksena. Viiden ja kuuden harjoituskerran viikko-ohjelmissa tulee mukaan enemmän myös juoksu- ja lihaskuntoharjoituksia.

Harjoitusohjelmat on suunniteltu sykeohjatusti, joten toimivan sykemittarin omistaminen on toivottavaa. Halutessasi voit tilata Polarin uuden Vantage M ta Vantage V -mallin Premiumsport.fistä 10 prosentin alennuksella. Käytä kassalla koodia ”treenaa”.