Kahdeksan viikon kevään perusharjoittelujakso polkujuoksijoille

49,90 

Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 30.3.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Kuuden viikkoharjoituksn ohjelma sopii jos sinulla on kilpaurheilu- tai kilpakuntoilutaustaa tai sinulla on säännöllistä juoksuharjoittelua takana edeltävältä vuodelta ja sinulla on kovempia kilpailullisia tavoitteita jossakin ensi kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa sunnuntaina 29.4..

49,90 

Osta valmennus

Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Viisi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 30.3.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Viisi harjoitusta viikossa

Viiden viikkoharjoituksen ohjelma sopii jos sinulla on alla säännöllistä juoksuharjoittelua ja tavoitteenasi on parantaa aiempaa suoritustasi jossakin kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa ja sijoittua kenties puolen välin paremmalle puolelle.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa 29.4.

49,90 

Osta valmennus

Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Neljä harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 30.3.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan kevätharjoittelujakso: Neljä harjoitusta viikossa

Neljän viikkoharjoituksen ohjelma sopii vähemmän harjoitelleille ja kiireisille. Tavoitteenasi on juosta ensi kesänä jokin pidempi polkujuoksutapahtuma hyvillä fiiliksin läpi.
On suositeltavaa, että sinulla on  jonkin verran juoksuharjoittelua taustalla.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa 29.4.

49,90 

Osta valmennus

Osasto:

Lisätietoa

Maija Oravamäen suunnittelemat treeniohjelmat kevään harjoituskauteen polkujuoksijoille!

Suomen kovin naispolkujuoksija Maija Oravämäki on suunnitellut kolme eri tasoista kahdeksan viikon perusharjoittelujaksoa kesän polkujuoksutapahtumiin tähtääville juoksijoille .

  • Kuuden viikkoharjoituksn ohjelma sopii jos sinulla on kilpaurheilu- tai kilpakuntoilutaustaa tai sinulla on säännöllistä juoksuharjoittelua takana edeltävältä vuodelta ja sinulla on kovempia kilpailullisia tavoitteita jossakin ensi kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa.
  • Viiden viikkoharjoituksen ohjelma sopii jos sinulla on alla säännöllistä juoksuharjoittelua ja tavoitteenasi on parantaa aiempaa suoritustasi jossakin kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa ja sijoittua kenties puolen välin paremmalle puolelle.
  • Neljän viikkoharjoituksen ohjelma sopii vähemmän harjoitelleille ja kiireisille. Tavoitteenasi on juosta ensi kesänä jokin pidempi polkujuoksutapahtuma hyvillä fiiliksin läpi.
    On suositeltavaa, että sinulla on jonkin verran juoksuharjoittelua taustalla.

Tilatessasi saat:

  • Kotimaan kovimman naispolkujuoksijan Maija Oramäen suunnitteleman ohjelman, jolla nostat kuntoasi optimaalisesti kohti kesää. Harjoitusohjelma sisältää kehittäviä harjoituksia oikein rytmitettynä. Harjoitusohjelman saavutat parhaan mahdollisen tuloksen taustasi huomioiden ja suoriudut tapahtumasta hyvällä fiiliksellä!
  • Jos kestävyysharjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää myös vidoita, joissa hiihtovalmentaja Toni Roponen käy läpi kestävyysharjoittelun oleelliset termit ja periaatteet.

Ohjelmat eivät ole pelkkää juoksua, vaan mukana on myös monipuolisesti lihaskuntoharjoituksia ja lihashuoltoa sekä harjoituksia, joihin voit yhdistää muita lajeja.

Ohjelmat ovat myynnissä ennakkkoon, mutta ne julkistetaan palvelussa vasta sunnuntaina 29.3. Voit liittyä mukaan myöhemminkin!