Kahdeksan viikon peruskuntojakso polkujuoksijalle

49,90 

Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Aloitus 27.1.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Kuusi harjoitusta viikossa

Kuuden viikkoharjoituksn ohjelma sopii jos sinulla on kilpaurheilu- tai kilpakuntoilutaustaa tai sinulla on säännöllistä juoksuharjoittelua takana edeltävältä vuodelta ja sinulla on kovempia kilpailullisia tavoitteita jossakin ensi kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa lähempänä starttia (27.1.).

49,90 

Osta valmennus

Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Viisi harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Aloitus 27.1.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Viisi harjoitusta viikossa

Viiden viikkoharjoituksen ohjelma sopii jos sinulla on alla säännöllistä juoksuharjoittelua ja tavoitteenasi on parantaa aiempaa suoritustasi jossakin kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa ja sijoittua kenties puolen välin paremmalle puolelle.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa lähempänä  starttia (27.1.).

49,90 

Osta valmennus

Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Neljä harjoitusta viikossa

Treenijakso:
Kahdeksan viikkoa • Aloitus 27.1.2020

Lisätietoa

Lisätietoa: Polkujuoksijan talviharjoittelujakso: Neljä harjoitusta viikossa

Neljän viikkoharjoituksen ohjelma sopii vähemmän harjoitelleille ja kiireisille. Tavoitteenasi on juosta ensi kesänä jokin pidempi polkujuoksutapahtuma hyvillä fiiliksin läpi.
On suositeltavaa, että sinulla on  jonkin verran juoksuharjoittelua taustalla.

Harjoitukset julkaistaan palvelussa lähempänä  starttia (27.1.).

49,90 

Osta valmennus

Osastot: ,

Lisätietoa

Maija Oravamäen suunnittelemat peruskuntokauden treeniohjelmat polkujuoksijoille!

Suomen kovin naispolkujuoksija Maija Oravämäki on suunnitellut kolme eri tasoista kahdeksan viikon perusharjoittelujaksoa kesän polkujuoksutapahtumiin tähtääville juoksijoille .

  • Kuuden viikkoharjoituksn ohjelma sopii jos sinulla on kilpaurheilu- tai kilpakuntoilutaustaa tai sinulla on säännöllistä juoksuharjoittelua takana edeltävältä vuodelta ja sinulla on kovempia kilpailullisia tavoitteita jossakin ensi kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa.
  • Viiden viikkoharjoituksen ohjelma sopii jos sinulla on alla säännöllistä juoksuharjoittelua ja tavoitteenasi on parantaa aiempaa suoritustasi jossakin kesän pidemmässä polkujuoksutapahtumassa ja sijoittua kenties puolen välin paremmalle puolelle.
  • Neljän viikkoharjoituksen ohjelma sopii vähemmän harjoitelleille ja kiireisille. Tavoitteenasi on juosta ensi kesänä jokin pidempi polkujuoksutapahtuma hyvillä fiiliksin läpi.
    On suositeltavaa, että sinulla on jonkin verran juoksuharjoittelua taustalla.

Maija kertoo ohjelmista:

Tilatessasi saat:

  • Kotimaan kovimman naispolkujuoksijan Maija Oramäen suunnitteleman ohjelman, jolla nostat kuntoasi optimaalisesti kohti tavoitetta. Harjoitusohjelma sisältää kehittäviä harjoituksia oikein rytmitettynä. Harjoitusohjelman saavutat parhaan mahdollisen tuloksen taustasi huomioiden ja suoriudut tapahtumasta hyvällä fiiliksellä!
  • Jos kestävyysharjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää myös vidoita, joissa hiihtovalmentaja Toni Roponen käy läpi kestävyysharjoittelun oleelliset termit ja periaatteet.

Ohjelmat eivät ole pelkkää juoksua, vaan mukana on myös monipuolisesti lihaskuntoharjoituksia ja lihashuoltoa sekä harjoituksia, joihin voit yhdistää muita lajeja.

Ohjelmat ovat myynnissä ennakkkoon, mutta ne julkistetaan palvelussa vasta lähempänä starttia, joka on 27.1. Voit kuitenkin liittyä mukaan myöhemminkin!