NUTS Ylläs-Pallas (55km): Kuusi harjoitusta viikossa

49,90 

Osasto:

Lisätietoa

Maija Oravamäen suunnittelemat treeniohjelmat NUTS Ylläs-Pallakselle!

Suomen kovin naispolkujuoksija Maija Oravämäki on suunnitellut kolme eri tasoista yhdeksän viikon treeniohjelmaa, jotka huipentuvat NUTS Ylläs-Pallaksella.

Tämä kuuden viikkoharjoituksn ohjelma sopii sinulle, jos sinulla on kilpaurheilu- tai kilpakuntoilutaustaa, sinulla on takana säännöllistä juoksuharjoittelua ja sinulla on tavoitteet sijoittua Vaarojen Maratonilla selvästi puolen välin paremmalle puolelle.

  • Kotimaan kovimman naispolkujuoksijan Maija Oramäen suunnitteleman ohjelman, jolla nostat kuntoasi optimaalisesti kohti tavoitetta. Harjoitusohjelma sisältää kehittäviä harjoituksia oikein rytmitettynä. Harjoitusohjelman saavutat parhaan mahdollisen tuloksen taustasi huomioiden ja suoriudut tapahtumasta hyvällä fiiliksellä!
  • Pääharjoitukset käydään läpi videoilla. Lisäksi videoita polkujuoksuvarusteista, tankkauksesta, kisanaikaisesta huollosta ja taktiikasta.
  • Jos kestävyysharjoittelun käsitteet ja termit ovat hakusessa, niin ei huolta! Palvelu sisältää myös vidoita, joissa hiihtovalmentaja Toni Roponen käy läpi kestävyysharjoittelun oleelliset termit ja periaatteet.